Szukamy specjalisty ds. komunikacji
14.11.2023
Czas czytania
mniej niż minutę
Jesteśmy polską organizacją humanitarną niosącą pomoc medyczną w najbardziej potrzebujących krajach świata. Szukamy do naszego zespołu komunikacji osoby, które wesprze nas w tej misji.
Prosimy o przysyłanie CV pod adres: sekretariat@pmm.org.pl Oferujemy pracę na pełen etat w formie hybrydowej (lokalizacja biura: Warszawa). Na Twoje CV czekamy do 30 listopada.
Twój zakres obowiązków:
- kontakty z mediami, przygotowywanie materiałów i komunikatów dla mediów;
- tworzenie tekstów na stronę internetową PMM;
- koordynacja wydarzeń (konferencje prasowe, spotkania zewnętrzne z udziałem ekspertów/dziennikarzy, wydarzenia charytatywne);
- nawiązywanie i koordynowanie współprac w zakresie komunikacji (wspólne wydarzenia, udostępnianie przestrzeni reklamowych etc.) z instytucjami kultury, instytucjami publicznymi, redakcjami;
- koordynacja kampanii społecznych PMM w radiu i telewizji.
Nasze wymagania:
- minimum 1,5 roku doświadczenia w pracy w szeroko rozumianym PR/marketingu);
- kreatywność w proponowaniu nowych sposobów komunikacji;
- lekkie pióro;
- umiejętność pracy w zespole z dużym zakresem samodzielności;
- własna inicjatywa i proaktywność w działaniach;
- umiejętność asertywnej i skutecznej komunikacji z partnerami zewnętrznymi;
- znajomość j. angielskiego na poziomie B2;
- mile widziana podstawowa znajomość branży i mediów medycznych.
To oferujemy:
- praca w organizacji z misją;
- przestrzeń na wprowadzanie w życie swoich pomysłów i współkształtowanie wizerunku szybko rosnącej organizacji pomocowej;
- możliwość wizyt w miejscach działań organizacji;
- elastyczna forma zatrudnienia (domyślnie: umowa o pracę);
- praca hybrydowa (lub zdalna z regularnymi wizytami w biurach PMM);
- partnerska atmosfera pracy.