14 listopada 2023

Szukamy specjalisty ds. komunikacji

Jesteśmy polską organizacją humanitarną niosącą pomoc medyczną w najbardziej potrzebujących krajach świata. Szukamy do naszego zespołu komunikacji osoby, które wesprze nas w tej misji.
Prosimy o przysyłanie CV pod adres: sekretariat@pmm.org.pl Oferujemy pracę na pełen etat w formie hybrydowej (lokalizacja biura: Warszawa). Na Twoje CV czekamy do 30 listopada.

Twój zakres obowiązków:

· Kontakty z mediami, przygotowywanie materiałów i komunikatów dla mediów;

· tworzenie tekstów na stronę internetową PMM;

· koordynacja wydarzeń (konferencje prasowe, spotkania zewnętrzne z udziałem ekspertów/dziennikarzy, wydarzenia charytatywne);

· nawiązywanie i koordynowanie współprac w zakresie komunikacji (wspólne wydarzenia, udostępnianie przestrzeni reklamowych etc.) z instytucjami kultury, instytucjami publicznymi, redakcjami;

· koordynacja kampanii społecznych PMM w radiu i telewizji.

Nasze wymagania:

· minimum 1,5 roku doświadczenia w pracy w szeroko rozumianym PR/marketingu);

· kreatywność w proponowaniu nowych sposobów komunikacji;

· lekkie pióro;

· umiejętność pracy w zespole z dużym zakresem samodzielności;

· własna inicjatywa i proaktywność w działaniach;

· umiejętność asertywnej i skutecznej komunikacji z partnerami zewnętrznymi;

· znajomość j. angielskiego na poziomie B2;

· mile widziana podstawowa znajomość branży i mediów medycznych.

To oferujemy:

· praca w organizacji z misją;

· przestrzeń na wprowadzanie w życie swoich pomysłów i współkształtowanie wizerunku szybko rosnącej organizacji pomocowej;

· możliwość wizyt w miejscach działań organizacji;

· elastyczna forma zatrudnienia (domyślnie: umowa o pracę);

· praca hybrydowa (lub zdalna z regularnymi wizytami w biurach PMM);

· partnerska atmosfera pracy.