· Kontakty z mediami, przygotowywanie materiałów i komunikatów dla mediów;
· tworzenie tekstów na stronę internetową PMM;
· koordynacja wydarzeń (konferencje prasowe, spotkania zewnętrzne z udziałem ekspertów/dziennikarzy, wydarzenia charytatywne);
· nawiązywanie i koordynowanie współprac w zakresie komunikacji (wspólne wydarzenia, udostępnianie przestrzeni reklamowych etc.) z instytucjami kultury, instytucjami publicznymi, redakcjami;
· koordynacja kampanii społecznych PMM w radiu i telewizji.
· minimum 1,5 roku doświadczenia w pracy w szeroko rozumianym PR/marketingu);
· kreatywność w proponowaniu nowych sposobów komunikacji;
· lekkie pióro;
· umiejętność pracy w zespole z dużym zakresem samodzielności;
· własna inicjatywa i proaktywność w działaniach;
· umiejętność asertywnej i skutecznej komunikacji z partnerami zewnętrznymi;
· znajomość j. angielskiego na poziomie B2;
· mile widziana podstawowa znajomość branży i mediów medycznych.
· praca w organizacji z misją;
· przestrzeń na wprowadzanie w życie swoich pomysłów i współkształtowanie wizerunku szybko rosnącej organizacji pomocowej;
· możliwość wizyt w miejscach działań organizacji;
· elastyczna forma zatrudnienia (domyślnie: umowa o pracę);
· praca hybrydowa (lub zdalna z regularnymi wizytami w biurach PMM);
· partnerska atmosfera pracy.