Wszystkie skargi i wnioski stanowią dla nas wartościowy materiał informujący nas o tym, jakim obszarom naszych działań, powinniśmy poświęcić więcej czasu i uwagi.
Dla ułatwienia i usystematyzowania procesów zgłaszania i rozpatrywania skarg i wniosków stworzyliśmy regulacje, które pozwolą Państwu szybko i skutecznie podzielić się z nami swą skargą lub wnioskiem i uzyskać z naszej strony wyjaśnienia, pomoc i wsparcie.
Jesteśmy otwarci na skargi, wnioski i opinie zgłaszane przez wszystkie zainteresowane osoby, w szczególności przez: beneficjentów pomocy PMM, organizacje partnerskie, wolontariuszy, współpracowników i pracowników PMM.
Państwa skargi i wnioski dotyczyć mogą zarówno spraw administracyjnych PMM (np. zgłaszania nieprawidłowości lub naruszenia regulacji wewnętrznych, Kodeksu Postępowania lub zasad etycznych stosowanych w Organizacji), jak i spraw operacyjnych PMM (tj. sposobu realizacji działań PMM w zakresie fundraisingu, wolontariatu, działań pomocowych, projektów rozwojowych i humanitarnych).
By złożyć skargę prosimy o wypełnienie
formularza skargi, natomiast by złożyć wniosek należy wypełnić ten
formularz wniosku. Dokumenty zostaną automatycznie wysłane do systemu. Wnioski dostępne są w językach: polskim, angielskim, ukraińskim, hiszpańskim oraz francuskim. Możliwe jest również wysłanie wydrukowanego formularza na adres
focal.point@pmm.org.pl. Istnieje też możliwość kontaktu telefonicznego:
+48 733 202 808